HO-Forum
     Welkom op het HO-Forum | Registreer | Gebruikerslijst | Login | Zoeken | Help   

« vorige |1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20| volgende »

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 09-02-2011 20:00 | Quote

---Origineel geplaatst door: Fokko---
Bij die aardige mevrouw van de beurs, waar we MEKelkaar waren?

Die maakt ook hele mooi gietsels maar ik bedoelde eigenlijk een ander. ZIe mij eerdere post.

(
Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 10-02-2011 00:29 | Quote

Ooit al eens op het forum geweest...
Nu vervuild op de kleigronden van de IJsselmeeroevers..

87RPM, Automobilia, Azul, BdB,
DutchArt, Engh, Hauler, HighTechModell, Jordan, l'Obsidienne, Makette, Microscale, Model Power, NPE, Pattex-Stabilit, Plano, SDV, Sylvan Scale Models, TechnoBygg,

( Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 10-02-2011 00:42 | Gewijzigd: 10-02-2011 00:43 door DutchArt | Quote

Nu Brekina met een gloednieuwe DO komt is deze van Focus eens flink onderhanden genomen...

Heel goed vervuild moet ik zeggen.
Model van Bert en vervuild door Flip Makkinga.

DutchArt, Engh, Hauler, HighTechModell, Jordan, l'Obsidienne, Makette, Microscale, Model Power, NPE, Pattex-Stabilit, Plano, SDV, Sylvan Scale Models, TechnoBygg,

( Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 10-02-2011 19:29 | Quote

Zo'n mooi stukje huisvlijt, daar kan toch geen model tegen op?

(
Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 11-02-2011 07:30 | Gewijzigd: 11-02-2011 07:31 door JosKe | Quote

Bekende melkbussen

Altijd zoekende naar oude voertuigfoto's uit regio Eemland * www.vervoerinoudsoest.webs.com

(
Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 12-02-2011 00:00 | Quote

Inderdaad Jos die melkbussen hebben al een hele wereldreis gemaakt van jou naar Cor, van daar naar Brantford Ontario, weer terug naar Kampen en weer terug naar hier Heb er deksels voor gemaakt en ook een beetje een handvat. De bak is van styrine gemaakt. Deze gaat naar de show in Hamilton Ont op 6 maart samen met nog een in aanbouw zijnde, daar zal ik als ie klaar is wel wat foto's van naar Cor sturen en bedankt Cor voor het plaatsen

(
Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 16-02-2011 00:22 | Gewijzigd: 16-02-2011 00:37 door DutchArt | Quote

Het volgende project van Bert.....

Trekkertje... dolly.... dieplader...

Het span zonder remwagen.

De naloop dolly voor de remwagen.

En de remwagen.

Het e.e.a. is nog "under construction"!!!!

( Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 27-02-2011 18:36 | Gewijzigd: 27-02-2011 18:39 door DutchArt | Quote

Nu iets geheel anders...
Op een forum kwam ik dit tegen.
De vertaalmachine laat het soms behoorlijk afweten dus ik heb geen idee wat hij gedaan heeft en van welk basis model hij is uitgegaan.
Ik kan wel zien dat het heel mooi geworden is.
Ik heb zelfs geen flauw idee welk merk die truck is.
Te modern voor mij.

Model en foto's van Ulf.

Wel stond er iets over een extra 3de as en chassis verlengen en Wiking en Herpa en een onderdeel van Kibri...
Kom maar met jullie reakties.

( Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 27-02-2011 18:50 | Quote

Het is een Mercedes Econic.De cabine is van Wiking.Het chassis van Herpa.
De opbouw weet ik niet.

Zo oud ben je toch niet,Cor.Die econics worden al 10 jaar gebouwd.

(
Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 27-02-2011 18:59 | Quote

Ik denk dat Cor denkt: Eco-niks

groeten,

Arnold

Groeten,

Arnold

Als je deelt, krijg je meer.

(
Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 27-02-2011 19:02 | Quote

(
Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 27-02-2011 20:02 | Quote

---Origineel geplaatst door: Arnold---
Ik denk dat Cor denkt: Eco-niks

groeten,

Arnold

ho ho Arnoldje.... geen kwaad woord over de Econic he..

Altijd zoekende naar oude voertuigfoto's uit regio Eemland * www.vervoerinoudsoest.webs.com

(
Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 27-02-2011 20:06 | Quote

De opbouw is een FAUN Europress opbouw van Wiking, bij Wiking word deze Econic als twee asser gemaakt op een simpel chassis met te kleine wielen, deze heeft inderdaad een herpa chassis gekregen met voorloopas en wielen... echter is het Econic chassis met voorloper en naloper wel wat langer..

(
Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 27-02-2011 20:48 | Quote

Ik vind het origineel (de GINAF Ergotruck) veel mooier
(maar eens tekeningen zoeken om te bouwen, zodat ik dit kan 'bewijzen')

Groeten,

Arnold

Groeten,

Arnold

Als je deelt, krijg je meer.

(
Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 27-02-2011 21:01 | Quote

Naar ik begreep is een Scania chassis een veel gebruikte optie

( Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 27-02-2011 21:55 | Gewijzigd: 27-02-2011 21:57 door JosKe | Quote

---Origineel geplaatst door: Arnold---

Ik vind het origineel (de GINAF Ergotruck) veel mooier
(maar eens tekeningen zoeken om te bouwen, zodat ik dit kan 'bewijzen')

Groeten,

Arnold

Dat is die toch met dat vreemde cabinetje half rond half vierkant? op Schiphol rijden er twee met een Dijssel tankopbouw er op... een voertuig dat voor dik 90% in de provincie Utrecht is gemaakt.

Voor mij is de Econic de mooiste...we hebben er hier ook een hoogwerker van in de gemeente en de RMN heeft er een aantal... vind ze erg mooi lopen

(
Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 01-03-2011 00:41 | Gewijzigd: 01-03-2011 00:45 door DutchArt | Quote

Een begeleidingswagen voor de zwaar transport combinatie..

En langs achter....

( Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 05-03-2011 20:02 | Gewijzigd: 05-03-2011 20:11 door DutchArt | Quote

Morgen moet het af zijn...

( Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 05-03-2011 20:26 | Quote

Ziet er indrukwekkend uit. In de volgende Berichten staat een zwaartransport van een locomotief dat ik gemaakt heb!
Jeroen

(
Naar boven )

Bericht: re: Mijn modellen | Gepost op: 05-03-2011 21:06 | Quote

zoals gewoonlijk bedankt voor het plaatsen, Cor en bedankt voor het compliment Jeroen, Morgen gaan er 4 naar de modelshow in Hamilton On, mag zelf ook mee

(
Naar boven )

« vorige |1|2|3|4|5|6|7|8|9|10|11|12|13|14|15|16|17|18|19|20| volgende »

� Copyright 2003 - 2006 12Forum.nl
Domeinregistratie door: Domeinstad