Lieffiee (v) Nieuw geregistreerd
Homepage | Email
|
|
| Bericht: Internet | Gepost op: 19-05-2004 14:05 | Quote |
Mijn coming out, was opzich wel makkelijk geregeld. Want mijn moeder vond meteen dat iedereen het moest weten. Terwijl ik het op mijn eigen tijd wou vertellen. Maar ze ging het zelfs tegen haar collegas vertellen. Ik wist dat mijn moeder zo was, en dat houd me vaak tegen om dingen te zeggen.
Als ik dat zeg, snapt ze het niet. Want ze wil dat ik begrijp dat als haar iets op het hart ligt, of iets wat haar bezig houd. Ik moet snappen dat ze het met anderen wil delen.
Zelf heb ik heel veel gehuilt, en gesurft op internet, boeken gelezen, en mensen proberen leren te kennen via internet. Om dingen mee te delen, ideeen en gevoelens.
Mijn ouders hoefde ik het niet te vertellen, want ik had een site open laten staan wat over lesbische meisjes ging. Zelf was ik even weggelopen van de PC. Toen ik terug kwam, zat mijn vader erachter. Het kon dus niet anders dan dat hij het had gezien. LAter kwam hij naar mij toe, en begon ik te huilen. Hij zei dat hij van mij bleef houden, en dat ik gelukkig moest zijn. Anders was hij ook niet gelukkig. En dat hij er wel aan moest wennen maar het wel accepteerde.
Mijn hele familie accepteerd mij. Alleen accepteer ik mezelf niet.
Heb heel vaak het idee, dat ik toch niet ergens helemaal bij hoor. En bij mijn vrienden net buiten de boot val. Dat maakt me heel erg verdrietig...
|
|