Vrouwenliefde Forum

Naar homepage

Welkom op het Vrouwenliefde Forum | Registreer | Gebruikerslijst | Login | Zoeken | Help   

Bericht:

Bericht: Internet |  Gepost op: 19-05-2004 14:05 | Quote

Mijn coming out, was opzich wel makkelijk geregeld. Want mijn moeder vond meteen dat iedereen het moest weten. Terwijl ik het op mijn eigen tijd wou vertellen. Maar ze ging het zelfs tegen haar collegas vertellen. Ik wist dat mijn moeder zo was, en dat houd me vaak tegen om dingen te zeggen.

Als ik dat zeg, snapt ze het niet. Want ze wil dat ik begrijp dat als haar iets op het hart ligt, of iets wat haar bezig houd. Ik moet snappen dat ze het met anderen wil delen.

Zelf heb ik heel veel gehuilt, en gesurft op internet, boeken gelezen, en mensen proberen leren te kennen via internet. Om dingen mee te delen, ideeen en gevoelens.

Mijn ouders hoefde ik het niet te vertellen, want ik had een site open laten staan wat over lesbische meisjes ging. Zelf was ik even weggelopen van de PC. Toen ik terug kwam, zat mijn vader erachter. Het kon dus niet anders dan dat hij het had gezien. LAter kwam hij naar mij toe, en begon ik te huilen. Hij zei dat hij van mij bleef houden, en dat ik gelukkig moest zijn. Anders was hij ook niet gelukkig. En dat hij er wel aan moest wennen maar het wel accepteerde.

Mijn hele familie accepteerd mij. Alleen accepteer ik mezelf niet.

Heb heel vaak het idee, dat ik toch niet ergens helemaal bij hoor. En bij mijn vrienden net buiten de boot val. Dat maakt me heel erg verdrietig...

Reacties:

Bericht: re: Internet | Gepost op: 19-05-2004 21:45 | Quote

Wat vind je dan juist zo moeilijk te accepteren?

(
Naar boven )

Bericht: re: Internet | Gepost op: 23-05-2004 17:38 | Quote

Vind het moeilijk te accepteren omdat;

*Ik me anders voel bij vriendinnen. Omdat hun niet echt een gesprek kunnen voeren met inhoud. Maar het altijd alleen over jongens gaat. Ze zijn niet zo ruim denkend. Vinden het wel goed dat ik op meisjes val, maar ik moet er niet over praten. Want dan wordt het te gek, of te raar. Wat ze niet kennen.

*En ik accepteer het zelf niet echt, omdat ik niet tot weinig mensen ken die ook die gevoelens hebben. En daardoor het idee heb niet te worden gesnapt. Misschien komt het ook wel door mijn leeftijd, en nog weinig mensen erachter komen. Of het vertellen.

* Of misschien maak ik het mezelf ook wel moeilijk dat kan natuurlijk ook.

(
Naar boven )

Bericht: re: Internet | Gepost op: 29-06-2004 08:00 | Quote

volgens mij zijn het dan geen echte vrienden van je

(
Naar boven )

Bericht: re: Internet | Gepost op: 06-02-2005 11:56 | Quote

das echt niet leuk dat je er niet over kan praten met je vriendinnen({)
bij mij is dat juist heel anders ik ben heel open in dat soort dingen iedereen weet najah de meeste! maar ik heb ook veel bi vrienden en lesbi's, en homo,s dus dan is het wel makkelijker ( we zoenen ook wel gewoon eens met elkaar:p en dan ben je niet eens verleifd:p maar gewoon zoenen omdat het lekker is:p

Maar ik wil met je praten over bi enzow ? als je dat ik laat me email wel achter boe_schrik_16@hotmail.com

(
Naar boven )

Bericht: re: Internet | Gepost op: 05-03-2005 21:49 | Quote

Ik snap wat je bedoeld,heb er zelf ook last van. Mn fam en vrienden accepteren het wel maar als ik een meisje ontmoet heb en het daar met ze over hebben klappen ze dicht.

XXX Yvonne

(
Naar boven )

Bericht: re: op coming out | Gepost op: 25-04-2005 15:23 | Quote

ik ben er nu een jaar achter en ik heb het nog aan niemand verteld en dat wil ik ook niet (voorlopig) maar ik zoek al een hele tijd naar iemand om hierover te praten. ik ben 14 over 4 weken 15 en mijn email adderes is yuri_62@hotmail.com dus als iemand wil praten zou ik dat heel fijn vinden.

(
Naar boven )

Bericht: re: Internet | Gepost op: 05-12-2005 21:55 | Quote

(
Naar boven )

Bericht: re: Internet | Gepost op: 06-12-2005 14:54 | Quote

goh lieve meiden,

GA er alsjeblieft voor !
praat met elkaar, vrij met elkaar, geniet van elkaar.
Ik wilde dat ik het als puber al had geweten, maar ik ben nog zo opgevoed dat het niet eens in mijn hoofd opkwam!
En zit ik ermee, en mijn man, en mijn kinderen, veel lastiger.....
Misschien moet je er niet met je moeder over praten, maar met je vader.
dan wil ik wel eens met je moeder praten, vragen waarom haar gevolens belangrijker zijn dan die van haar dochter .............?

feel free

(
Naar boven )

Bericht: re: Internet | Gepost op: 28-09-2006 21:43 | Quote

lieve meid,

ik weet het zelf al zeker 6 jaar dat ik voor de vrouwen ben.en ben nu zelf nog ma 19 bijna 20jaar dus was ook maar 13j
ik accepteer me zelf gelijk ik ben. er iets aan veranderen kan je helaas niet. of je zelf heel diep ongelukkig maken. en denk niet dat da de bedoeling is.
ik heb zelf gepraat met ouders ze accepteren het maar was moeilijk voor hen is normaal welke ouder wil hun kind niet zien groot worden en trouwe met een man en kleinkinderen krijgen.
maar ze weten dat ze hun er moeten bij neer leggen of anders een kind kwijt geraken!
sschaam je er niet over! praat met je vrienden zeg da je het nodig hebt!
de wereld is niet meer gelijk vroeger he dat ze het moeten weg steken nu komen ze ervoor uit!
en willn ze het nie accepteren zeg je gewoon is spijtig ik verander niet ik ben nog de zelfde persoon als er voor. maar als da je echt tegen steekt ga ieder zijn gang en kijk je maar naast me en ga je nog spijt van hebben.
heb ik ook veel gezegt en inderdaad daarna komen ze weer af.
het is het leven de natuur je kan het niet tegen houden en zou niet willen da je het ook doet is mooi 2vrouwen samen waarom niet he het besta al van vroeger zie je wel aan films.
als je twijfzel kijk maar dan eens na tipping the velvet of finghersmith zal je wel binnen dringen dan.

als je wil babbelen elly1239_12@hotmail.com

groetjes

(
Naar boven )

Bericht: re: Internet | Gepost op: 08-12-2008 11:22 | Quote

Zo, onderhand ben ik nu 21.
En heb het volledig geaccepteert.

Het heeft wel heel erg geholpen om ook naar feestjes te gaan als de roze zaterdag, de gay parade, roze maandag, en nog meer van die kleine feestjes.
Zo ontdekte ik dat ik niet de enige was, en naarmate je ouder word, creeer je ook meer je eigen vrienden groepen, en word je selectiever in van alles.

Dus nu zou ik niet meer anders willen en kunnen. Het is echt geweldig en een verademing om jezelf te kunnen zijn. Je niet te schamen, en gewoon te genieten.

Ook heb ik nu gemerkt, dat als je er zelf luchtig over doet, anderen er ook veel makkelijker in zijn.

Wens iedereen heel veel succes.

:)

(
Naar boven )

Bericht: re: Internet | Gepost op: 13-01-2009 01:11 | Quote

En wat echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg is dat je 51 bent en "Opeens"je eigen geaardheid ontdekt.............
Niet meer interessant voor de doelgroep(was man, is nu vrouw), gewoon oud en niet meer aantrekkelijk.............'

Crisis!

Het enige wat er op zit is heeeeeeeeeeeeeel spritueel worden en voor het nonschap gaan!
En handen boven de dekens!

(
Naar boven )

Bericht: re: Internet | Gepost op: 14-01-2009 01:23 | Quote

joh,
ben enkele jaartjes jonger en heb net hetzelfde meegemaakt.....
kan je begrijpen
juist klop van de hamer gekregen door vriendin die afhaakt
zal er mee proberen te leven
grtjes

(
Naar boven )

� Copyright 2003 - 2006 12Forum.nl
Domeinregistratie door: Domeinstad