Hekserij forum

Home Startpagina vol interessante linken naar occulte pagina's Foto Album van de leden van dit forum. Laad ook jouw foto op! De kalender van ons heksenforum. Zet er in wat je wilt : je verjaardag, feestdag of wat dan ook, wat elk jaar steeds weer terugkomt op dezelfde datum
Contact Admin De horoscoop voor iedere dag. Wel in het Engels. Alle verschenen SeaScrolls Home Heksenforum De digitale Coven van dit forum. Lees op het forum hoe je hiervan lid kunt worden.

Huisregels....... Bericht verwijderd? Lees hier!....... Verschenen SeaScrolls.......

Welkom op hét heksenforum! | Registreer | Gebruikerslijst | Login | Zoeken | Help   

« vorige |1|2| volgende »
Bericht:

Bericht: Handlezen |  Gepost op: 21-09-2006 19:28 | Quote

MM
K heb bij zoeken gekeken of er al een topic over was, maar niet...
K het een en ander gaan lezen over handlezen
Heeft iemand hier al eens aan handlezen gedaan, en hebben jullie misschien een paar goede boeken of sites voor mij

BB Luenetta

Sól, noordse godin van de zon, achternagezeten door Sköll! Rijdend op haar strijdwagen getrokken door Arvak en Alsvid, met de manen die het echte light zijn dat wij als zon beschouwen.

Reacties:

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 22-09-2006 12:21 | Quote

http://www.alleshelder.nl/handanalyse/handanalyse.htm

Is maar een pagina, maar wel best duidelijk uitgelegd en ook afbeeldingen erbij, hoop dat je er wat aan hebt

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 25-09-2006 17:51 | Quote

Boehoe, de pagina doet het niet bij mij
Ik heb vroeger wel aan handlezen gedaan, maar ik vond alles altijd zo veel op elkaar lijken. Dan leek het wel op patroon1, maar ook wel op 2.. en dan waren het twee verschillende verhalen bijvoorbeeld.
(ik probeer een plaatje van het desbetreffende boek te vinden, maar het wil niet vlotten. Denk dat het namelijk best een nuttig boek is voor degenen die er wel mee om kunnen gaan!)

There's only one way of life, and that's your own. - Do not meddle in the affairs of dragons. For you are crunchy and taste good with ketchup... ;-)

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 25-09-2006 19:27 | Quote

Ik heb me er wel eens oppervlakkig in verdiept. Vond het altijd reuzeleuk om het eens voor de grap te doen, alhoewel ik er nooit echt serieus mee bezig ben geweest. Ik heb alleen moeite met onthouden welke lijn nu wat is en waar ik die kan vinden.

Farther west than west, beyond the land... my people are dancing on the other wind.

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 26-09-2006 14:00 | Quote

Ik weet ook maar 5 lijnen hoor..

Levenslijn: Loopt in een boog rond de muis van je hand.
Zegt iets over lichamelijke en geestelijke gesteldheid.

Hartlijn: Loopt van ongeveer onder je wijsvinger tot voorbij de pink.
zegt iets over: vaak details over persoon.

Hoofdlijn: Loopt onder de hartlijn. (ong. 1 cm)
Zegt iets over inteligentie en hoe je problemen oplost.

Relatielijn: 1, 2 of 3 horizontale kleine lijntjes onder de pink.
Zegt iets over relaties, liefde.

Gelukslijn: Loopt verticaal over handpalm, naar middelvinger.
Zegt iets over geluk, ambities.
Let op: deze lijn is niet bij iedereen aanwezig!

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 26-09-2006 22:14 | Quote

Ik heb maar op één hand een iniemini gelukslijntje..op de andere helemaal geen!! :-(

Wel leuk en informatief..als je er beter naar kijkt zie je hoe verschillend handen zijn!

Lieve groet Blackbird

*Geen bezem..maar vleugels*

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 28-09-2006 10:17 | Quote

graag gedaan die info, vind het zelf ook altijd erg interessant

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 28-09-2006 19:51 | Quote

Er is wel een goed boek er over:S.... weet niet meer hoe die precies heet "handlezen" gewoon denk ik,, het had een gele kaft met een hand er op (hoe toepasselijk)
Ik heb echt duidelijk een M in mijn hand en in de andere ook maar iets minder duidelijk en mijn echte naam begint ook met een M... Hoe bedoel je toeval.. Een meisje in mijn klas heeft PRECIES het zelfde ...

Sitara

Wish I could fly away.... Sitara loves you

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 22-10-2006 21:12 | Gewijzigd: 22-10-2006 21:12 door RebelChild | Quote

en probeer google ook eens!
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=handlezen&btnG=Google+zoeken&meta=

There's only one way of life, and that's your own. - Do not meddle in the affairs of dragons. For you are crunchy and taste good with ketchup... ;-)

( Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 22-10-2006 23:21 | Gewijzigd: 22-10-2006 23:22 door Molaris | Quote

---Origineel geplaatst door: Blackbird---
Ik heb maar op één hand een iniemini gelukslijntje..op de andere helemaal geen!! :-(

Wel leuk en informatief..als je er beter naar kijkt zie je hoe verschillend handen zijn!

Lieve groet Blackbird

Die gelukslijn wordt ook wel de gezondheidslijn genoemd door velen handlezers hoor En als deze vrijwel onzichtbaar is mag je jezelf in een goede gezondheid prijzen.

Ik heb het in een ver verleden wel gedaan, ergens eind jaren 80 vorige eeuw (goh, ik wordt oud geloof ik ). Het was best een accurate manier van voorspellingen doen. Ik was ooit een topic begonnen over fysieke signalen die het zouden kunnen verklaren. Lichaamskenmerken dus die informatie herbergen, zoals handlijnen natuurlijk, maar ook bijvoorbeeld oude lidtekens van vorige levens en dergelijke. Ik ben nooit overtuigd geworden dat dit werkelijk zo is, en sta voor een raadsel hierdoor met de handlijnkunde hoe het werkt. Maar goe, je hoeft niet alles te weten huh?

Liefs
Molaris

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 23-10-2006 12:00 | Quote

Mijn hand is een keer gelezen door iemand die er een opleiding in deed. Ze smeerde mijn handen in met inkt en dan moest ik ze afdrukken op papier. De duimen nog een keer apart, omdat die er niet goed op komen als je het zo doet. en dan was ze een hele tijd bezig, met heel veel boeken, om alles wat er te zien was te begrijpen. Ik weet alleen nog dat zij in de linkerhand las wat je had meegenomen uit vorige levens en in de rechterhand dingen van dit leven. O ja: en ze vertelde me dat de lijnen in je handen kunnen veranderen. Dus als jij verandert, veranderen de lijnen in je handen ook!

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 23-10-2006 12:51 | Quote

Als je je hand zwart-wit scant, heb je ook een perfect overzicht!

Liefs
Molaris

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 23-10-2006 18:00 | Gewijzigd: 23-10-2006 18:00 door Zorra | Quote

Ik vond met die inkt wel spannend.

Zorra

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 23-10-2006 23:23 | Quote

---Origineel geplaatst door: Blackbird---

---Origineel geplaatst door: Molaris---

Die gelukslijn wordt ook wel de gezondheidslijn genoemd door velen handlezers hoor En als deze vrijwel onzichtbaar is mag je jezelf in een goede gezondheid prijzen.

Nou gelukkig toch gezond dus !!

Blackbird

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 26-10-2006 11:30 | Quote

heb weer een 'lijn' geleerd..
t paranormaalkruis...
Heb je dus als je paranormaal begaafd bent..
kruisje dat vlak onder je hartlijn zit.. ong. onder de middelvinger en/of ringvinger..

er staan daar heel veel kruisjes vaak.. maar eentje is het paranormalkruis

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 06-01-2007 16:40 | Quote

hoe weet je dan welke het paranormaalkruis is?

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 09-03-2007 23:39 | Quote

Oo... Ik heb dit topic gemaakt, maar ik heb nog nooit gereageerd
Naja, bedankt voor alle tips, ik ga ze maar eens uitpluizen.
Weet iemand nog goede boeken over handlezen?

BB Lisa

Sól, noordse godin van de zon, achternagezeten door Sköll! Rijdend op haar strijdwagen getrokken door Arvak en Alsvid, met de manen die het echte light zijn dat wij als zon beschouwen.

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 11-03-2007 23:04 | Quote

---Origineel geplaatst door: Lasairiona---
heb weer een 'lijn' geleerd..
t paranormaalkruis...
Heb je dus als je paranormaal begaafd bent..
kruisje dat vlak onder je hartlijn zit.. ong. onder de middelvinger en/of ringvinger..

er staan daar heel veel kruisjes vaak.. maar eentje is het paranormalkruis

Ik heb een hele vette!!
(nu nog even zien waar ik dan precies zo begaafd in ben hihi).

Liefs Blackbird

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 13-03-2007 17:31 | Quote

Je moet toch op de hand kijken waarmee je schrijft??

BB lisa

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 13-03-2007 19:34 | Quote

Hmm.. zover ik weet altijd op de linkerhand.. das juist waar de meeste mensen níet mee schrijven, maar zeker weten doe ik het niet hoor..

(
Naar boven )

Bericht: re: Handlezen | Gepost op: 13-03-2007 20:09 | Gewijzigd: 13-03-2007 20:09 door StellaMaris | Quote

MM Luenetta,

Het is wel heel erg off-topic maar wilde even zeggen dat je een leuk plaatje heb hoor!
Wat een lievertje.

Liefs StellaMaris

Het leven is net als Ganzenborden ,je mag altijd opnieuw beginnen als je maar niet in de put blijft zitten! HOE je naar iets kijkt,bepaalt bijna altijd wat je ziet.

(
Naar boven )

« vorige |1|2| volgende »

ďż˝ Copyright 2003 - 2006 12Forum.nl
Domeinregistratie door: Domeinstad

* * * Trek hier je dagkaart één keer per dag * * *