Hekserij forum

Home Startpagina vol interessante linken naar occulte pagina's Foto Album van de leden van dit forum. Laad ook jouw foto op! De kalender van ons heksenforum. Zet er in wat je wilt : je verjaardag, feestdag of wat dan ook, wat elk jaar steeds weer terugkomt op dezelfde datum
Contact Admin De horoscoop voor iedere dag. Wel in het Engels. Alle verschenen SeaScrolls Home Heksenforum De digitale Coven van dit forum. Lees op het forum hoe je hiervan lid kunt worden.

Huisregels....... Bericht verwijderd? Lees hier!....... Verschenen SeaScrolls.......

Welkom op hét heksenforum! | Registreer | Gebruikerslijst | Login | Zoeken | Help   

« vorige |1|2| volgende »
Bericht:

Bericht: pe |  Gepost op: 01-11-2003 15:40 | : 08-06-2004 05:01 door pe | Quote

Hallo mensen,

Ik ben peter. Ik ben geen heks maar wel in hekserij geinteresseerd. Ik zit al een tijd op het WhiteshadoW - heksenforum, waar ik veel namen van herken hier.
En ik hou me bezig met veel dingen waar heksen zich mee bezig houden: tarot, magnetiseren, kruiden, het paranormale, pendelen, het paranormale in het algemeen.
Maar muziek en de natuur zijn ook erg belangrijk voor me. Wat muziek betreft, ik hou van bijna alles, hoofdzaak is punk, gothic, house, en barok en wereldmuziek (klassieke muziek van alle andere landen dan nederland).

Vanwege mijn interesses is dit forum interessant voor mij. De sfeer voelt goed aan.

groeten, peter.

Reacties:

Bericht: re: peter | Gepost op: 01-11-2003 16:06 | Quote

Hai Pe!

Leuk om jou hier ook te zien
Hopelijk heb je het naar je zin hier, en mogen we nog veel van je waardevolle bijdragen lezen (en leren)

Een heel warm welkom, met het welkoms

Alle liefs,
Daan

Sssshhhhhht.....

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 01-11-2003 16:19 | Quote

Hallo Peter,
Ben als heks geintresseerd in een aantal dingen die jij schrijft.
Waaronder kruiden, het paranormale,pendelen,natuur net als eigenlijk
veel collega heksen op dit forum eigenlijk.
Wat leuk dat je er zo serieus mee bezig bent.
De sfeer op het foruim is prettig inderdaad ,wie weet wordt je nog wel eens lid?
Wat de muziek keuze betreft ben ik blijkbaar niet de enige die op
middelbare leeftijd van heftige muziek houdt.
groeten StellaMaris

Het leven is net als Ganzenborden ,je mag altijd opnieuw beginnen als je maar niet in de put blijft zitten! HOE je naar iets kijkt,bepaalt bijna altijd wat je ziet.

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 01-11-2003 17:17 | Quote

Ben je Pe van de dromenverklaringen bij WS?
Anyway, welkom op dit forum!

B*B, Tink

If you're willing to change the world,
Let love be your energy...

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 01-11-2003 17:35 | Gewijzigd: 01-11-2003 17:37 door peter | Quote

---Origineel geplaatst door: ~*~Tinkerbell~*~---
Ben je Pe van de dromenverklaringen bij WS?
Anyway, welkom op dit forum!

B*B, Tink

yes, I am ... maar ik heb het woord dromen met opzet niet genoemd hierboven. Omdat dromenverklaring zoveel tijd kost, doe ik het alleen op WS en af en toe op een ander forum. Ik kan het daar nu al niet bijhouden.

Ik ben hier trouwens niet gekomen uit onvrede met WS, of met een groep van WS. Ik ben daar nog steeds actief lid. Dit forum is voor mij meer een spiritueel forum. De sfeer hier gaat dieper dan op WS, dus heeft het me meer te zeggen. Er is meer in het leven dan dromen alleen ...

Maar hier heb ik gekozen voor de nick peter (mijn eigen naam) - want pe is de "dromenman" en ik ben peter, als je begrijpt wat ik bedoel.

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 01-11-2003 19:24 | Gewijzigd: 01-11-2003 19:24 door Wieke | Quote

Hey Peter,

welkom! Leuk je hier te treffen!
Hopelijk heb je het naar je zin!

Liefs, Wieke

And as we all let our light shine, we unconsciously give other permission to do the same (Nelson Mandela)

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 02-11-2003 01:34 | Quote

---Origineel geplaatst door: peter---
Maar hier heb ik gekozen voor de nick peter (mijn eigen naam) - want pe is de "dromenman" en ik ben peter, als je begrijpt wat ik bedoel.

Yep, ik begrijp het! Gewoon leuk om te weten dat jij het bent!
Welkom, Peter!

B*B, Tink

If you're willing to change the world,
Let love be your energy...

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 02-11-2003 13:46 | Quote

hi Peter, welkom

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 03-11-2003 10:35 | Quote

mm

nou eehhh ik heb niet echt iets toe te voegen maaar welkom he.

bb

ardawen

naakt ben ik weder geboren want naakt werd ik geboren uit moeders schoot

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 03-11-2003 14:27 | Quote

Lieve Peter
Ik wens je ook welkom allo en welkom

Liefs Soliwo

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 03-11-2003 19:46 | Quote

dag peter,

je begint: ik ben geen heks, maar wel in hekserij geinteresseerd...
volgens mij ben je er wel één. volgens mij ben je een heks vanaf het moment dat je er ééntje wil zijn

( tenzij je dit niet graag zou willen natuurlijk)

groetjes

may the angels protect you and sadness forget you

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 03-11-2003 19:50 | Quote

HOi Peter,

leuk je hier te zien... welkom

Liefs

Cat

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 03-11-2003 20:12 | Quote

Hé Pe!

(sorrie, maar ik wen niet snel aan nieuwe/andere namen voor dezelfde persoon. Ik zal er rekening mee proberen te houden)

Liefs,

Ernst.

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 03-11-2003 20:21 | Quote

Marijke, het si toch ook mogelijk, raakvlakken en bepaalde elementen te zien in hekserij, maar toch geen heks zijn. Als iemand een paar zentechnieken over neemt hoeft hij toch ook geen boedistische monnik te zijn?

Liefs Soliwo

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 03-11-2003 22:08 | Quote

Grinnik, ben dus niet de enige die Pe en Peter als dezelfde zien
Sorry Pe(ter), ik zal mijn best doen.

Pe, zo noem ik mijn oom (lees: vriend van mijn tante) eigenlijk ook...af en toe. Ik link dat niet direct aan de dromen-Pe, maar als een afkorting van je volledige naam.

Liefs,
Daan

Sssshhhhhht.....

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 04-11-2003 06:35 | Quote

Merry meet again Peter!

Leuk je hier te zien.

Liefs Ravenna

The willow knows what the storm does not...

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 04-11-2003 09:24 | Quote

tuurlijk, soliwo, ik bedoel alleen maar dat er sommige mensen zijn die niet van zichzelf durven zeggen dat ze heks zijn omdat ze er te weinig van weten of zo ( heb ik van op andere forums te lezen)
sorry als het verkeerd overkwam

may the angels protect you and sadness forget you

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 04-11-2003 10:49 | Gewijzigd: 31-01-2004 21:59 door peter | Quote

Nee Marijke, het kwam helemaal niet verkeerd over. Ik heb het juist als een compliment opgevat! Zo van: als je die interesses hebt, dan ben je wel ongeveer een heks.

Je hebt gelijk, dat het niet voor iedereen makkelijk is, om ervoor uit te komen, dat ze heks zijn, of zich heks voelen. Als mijn geloof de hekserij was geweest, dan had ik door die angst heen gemoeten. Om door iedereen met de nek aangekeken te worden, alleen omdat je naar waarheid over je geloof praat. Nu hoefde dat niet.

groeten, peter.

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 04-11-2003 11:14 | Gewijzigd: 04-11-2003 11:15 door peter | Quote

Hallo Stella Maris,

van wat voor heftigs hou jij dan? En wat betekent het hier om lid te worden, en hoe word je dat? Want het ligt niet aan het aantal posten, zo te zien.

Tinkerbell,

ben jij de Tinkerbell die op spiritueelmagazineonline soms dromen uitlegt? Of de Tinkerbell van WS?

Juultje,

je hebt een mooie spreuk in je handtekening.

Ernst,

wat zie je er lelijk uit op die foto!

Alle anderen, bedankt voor het welkom en

groeten, pe(ter).

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 04-11-2003 11:40 | Quote

Eventjes over de 'status' nieuweling en lid, dit is wel verbonden aan het aantal berichten. Ik zou zo niet meer weten bij welk aantal je de status 'lid' krijgt, maar dat is al redelijk snel.

Hmja...en nu zie ik bijv dat Ernst weer zo'n 'uitzonderlijk geval' is, die heeft helemaal geen status Weggetoverd? grinnik...

Sssshhhhhht.....

(
Naar boven )

Bericht: re: peter | Gepost op: 04-11-2003 17:27 | Gewijzigd: 04-11-2003 21:09 door peter | Quote

hé, ik zie dat ik opeens lid ben geworden! niet meer dan 13 berichten daarvoor nodig dus.

en opeens voel ik me ook echt lid, in 1 dag tijd.

(
Naar boven )

« vorige |1|2| volgende »

� Copyright 2003 - 2006 12Forum.nl
Domeinregistratie door: Domeinstad

* * * Trek hier je dagkaart één keer per dag * * *