Mijn PlusForum
     Welkom op het forum! | Registreer | Gebruikerslijst | Login | Zoeken | Help   

Bericht:

Bericht: Droom cast! |  Gepost op: 04-11-2009 08:01 | Quote

'The expendables' is toch wel de actie film waar iedereen op zit te wachten. Sylvester Stallone heeft namelijk voor zijn project een aardig indrukwekkende cast bij elkaar weten te krijgen. Niemand minder dan Terry Crews, Randy Couture, Jet Li, Jason Statham, en Dolph Lundgren zullen hem namelijk gaan ondersteunen. Een team waar toch wel iedere film schurk de bibbers van zou moeten krijgen. Alsof dat nog niet genoeg was tekende ook Steve Austin, Mickey Rourke, Bruce Willis, Arnold Schwarzenegger en Gary Daniels voor een rol. Hoe de verdeling precies zal worden is niet echt duidelijk maar een team zal het moeten opnemen tegen een Zuid-Amerikaanse dictator.

Het moet een beste opgave geweest zijn om zoveel grote acteurs bij elkaar te krijgen. Stuk voor stuk hebben ze een druk schema en ze moeten maar net tijd hebben als er gefilmd wordt. Natuurlijk helpt het ook dat Bruce Willis en Arnold Schwarzenegger slechts een hele korte rol hebben. Toch zal het bedrag wat er voor de acteurs neergelegd moet zijn de grootste kostenpost van de film moeten zijn. Vreemd genoeg komt het budget niet boven de honderd miljoen dollar uit. Al met al toch een behoorlijk bedrag en er ligt dus ook een aardige druk op de schouders van Sylvester Stallone om de film tot een succes te maken. Waarschijnlijk is dit een voorzichtig probeersel en als het succesvol blijkt zal het vervolg waarschijnlijk wel wat duurder gaan worden.

Het zal nog wel ergens tot augustus 2010 duren voordat we de film in de bioscopen kunnen gaan zien.

Reacties:

Bericht: re: Droom cast! | Gepost op: 04-11-2009 18:56 | Quote

Sylveste Stallone beschikt over zeer goede connecties want ik heb al eens vaker een film van hem gezien met een sterren-cast . Escape To Victory bedoel ik hiermee , een "oorlogsfilm "met wereldberoemde voetballers daarin oa Pele

(
Naar boven )

� Copyright 2003 - 2006 12Forum.nl
Domeinregistratie door: Domeinstad