Mijn PlusForum
     Welkom op het forum! | Registreer | Gebruikerslijst | Login | Zoeken | Help   

Bericht:

Bericht: Donnie Yen grijpt zijn kans |  Gepost op: 04-11-2009 08:05 | Quote

Donnie Yen mag beschouwd worden als één van de weinig echte kung fu acteurs die het nog goed doet. Ook voor zijn nieuwe film '14 blades' zal hij weer proberen ons te verrassen met prachtige bewegingen die je op het puntje van je stoel krijgen. Maar ook de gevoelige kant zal benaderd worden. Want waar hij in 'Painted skin' zijn kansen op romantiek liet liggen zal hij ze hier wel oppakken.

Het grappige hiervan is dat Zhao Wei wederom het personage neer zet waar hij gevoelens voor heeft. Vorige keer ging hij niet in op haar avances en trouwde ze uiteindelijk met een ander. Donnie Yen grapte dat hij ditmaal eens lekker zijn tijd er voor zal nemen en eens echt van de romantiek zal gaan genieten. Eigenlijk iets wat redelijk nieuw voor hem is want hij liet zich nog niet zo vaak van zijn romantische kant zien.

De rol die hij zal gaan neerzetten is die van Qing Long, een spion uit de Ming dynasty (1368-1644). Een redelijk duistere periode in de Chinese geschiedenis waarin de machthebbers veel gebruik maakte van spionnen. Als leidinggevende krijg Qing Long de opdracht een bandiet op te sporen en hem naar de autoriteiten te brengen.

Regisseur Daniel Lee heeft behoorlijk wat tijd in de voorbereiding zitten. Hij deed onderzoek in historische documenten en ontwierp aan de hand hiervan de kostuums en de sets. Het is dus ook de bedoeling dat alles zo realistisch mogelijk in beeld gebracht zal worden. Waarschijnlijk zal het januari worden dat de film in de Aziatische bioscopen te zien zal zijn.

Reacties:

Bericht: re: Donnie Yen grijpt zijn kans | Gepost op: 04-11-2009 19:00 | Quote

Dit word een film in mijn straatje , ik hou erg van dit soort films historische epossen , ben op het moment de 13-delige serie ( uitgezonden door de BBC ) over de bijbel aan het kijken .

(
Naar boven )

Bericht: re: Donnie Yen grijpt zijn kans | Gepost op: 05-11-2009 09:06 | Quote

Weer prachtig nieuws.

Kijk er echt naar uit. :)

(
Naar boven )

� Copyright 2003 - 2006 12Forum.nl
Domeinregistratie door: Domeinstad