Mijn PlusForum
     Welkom op het forum! | Registreer | Gebruikerslijst | Login | Zoeken | Help   

Bericht:

Bericht: Ip man 2 |  Gepost op: 18-11-2009 22:25 | Quote

Momenteel wordt er hard gewerkt aan 'Ip man 2' in Sjanghai. Dit vervolg komt tot stand door dezelfde groep die verantwoordelijk was voor het eerste deel. Wilson Yip is wederom de regisseur, Edmond Wong de schrijver, Sammo Hung de choreograaf en natuurlijk zal Donnie Yen in de hoofdrol te zien zijn.

Het verhaal zal zich vooral gaan richten op het uit de weg werken van de meningsverschillen tussen Wing Chun en Hung Gar. Hierin zullen titanen Donnie Yen en Sammo Hung het wederom tegen elkaar opnemen. Dit is overigens niet de eerste keer dat ze in een film tegen elkaar zullen vechten. Eerder namen ze het namelijk tegen elkaar op in de politie thriller 'S.P.L.'.

Onder de nieuw cast zijn drie acteurs uit het vaste land van China te vinden. TV en filmster Huang Xiaoming, Vechtkunstenaar Shi Xiaolong en de nog jonge Jiang Daiyan (die de rol van een jeugdige Bruce Lee zal spelen). Maar ook Kent Cheng, To Yu Hang en Amber Chia. Momenteel is de studio nog druk op zoek naar iemand die de rol van een volwassen Bruce Lee kan neerzetten.

Als het aan Donnie Yen ligt zal er geen 'Ip man 3' komen. Hij rekent er op dat het tweede deel het meeste succes zal gaan hebben en vindt dat je moet stoppen op het hoogtepunt. Hij verwacht alleen wel dat de studio's het hier niet helemaal mee eens zullen zijn. Tevens is hij dit jaar zesenveertig geworden en is hij van plan te stoppen als hij vijftig is. Dit waren overigens wel woorden die hij uitsprak nadat hij net 'Bodyguards and Assasins' en fourteen blades' had afgesloten. Op dat moment was hij erg moe en zijn mening is nu al een beetje aan het veranderen. Als hij klaar is met 'Ip man 2' is het de bedoeling dat hij onder regisseur Andrew Lau gaat beginnen aan de film 'Chen Zhen the nocturnal hero'. Een film over het personage wat Bruce Lee neerzetten in 'Fist of fury' en Jet Li tot leven wekte in 'Fist of legend'. Daarna zal er een vervolg gemaakt worden op 'Fourteen blades'.

'If you want to talk about this thing, Ill be in my room..'

Reacties:

Bericht: re: Ip man 2 | Gepost op: 19-11-2009 09:51 | Quote

Donnie yen stoppen, als ik zijn nr had belde ik hem om het volgende te zeggen.

Ge kunt godverdomme zien dat ge niet stopt.

Weet wel niet of hij mijn west vlaams dialect zal verstaan maar ale.

Hopelijk denkt hij hier niet meer aan.

En super IP MAN 2, verlang er super naar.

(
Naar boven )

Bericht: re: Ip man 2 | Gepost op: 19-11-2009 22:04 | Quote

---Origineel geplaatst door: naddar---

Man, ik kan jou amper verstaan hahahaha laat staan Donnie Yen. LOL........als die film net zo goed is als de eerste laat maar komen toch?

( Naar boven )

Bericht: re: Ip man 2 | Gepost op: 20-11-2009 15:02 | Quote

---Origineel geplaatst door: [J X5]---

---Origineel geplaatst door: naddar---

Man, ik kan jou amper verstaan hahahaha laat staan Donnie Yen. LOL........als die film net zo goed is als de eerste laat maar komen toch?

HEHEHEHE is de bedoeling.

(
Naar boven )

Bericht: re: Ip man 2 | Gepost op: 21-11-2009 06:07 | Quote

Donnie Yen kan prima Engels verstaan. Want hij heeft vele jaren in de Verenigde Staten gewoond.

Ik ben in Hong Kong geboren in 1971. Woonachtig in NL sinds 1978.

(
Naar boven )

� Copyright 2003 - 2006 12Forum.nl
Domeinregistratie door: Domeinstad