Dupuytrenforum

Welkom op ons Dupuytren forum! | Registreer | Gebruikerslijst | Login | Zoeken | Help   

Bericht:

Bericht: peyronie |  Gepost op: 06-01-2007 11:20 | Quote

Hebt een vraag wie heeft er de beste ervaring met herstelen van deze
ziekte welke arts of ziekenhuis mee

Reacties:

Bericht: re: peyronie | Gepost op: 09-02-2010 00:42 | Gewijzigd: 09-02-2010 00:43 door stekel | Quote

Vandaag naar het VU geweest, ik heb al meer dan een jaar Peyronie

MvG. Een gedupeerde.

(
Naar boven )

Bericht: re: peyronie | Gepost op: 16-02-2008 11:57 | Quote

hoi lotgenoten
een aantal vragen, graag zie ik ze beanwoord:
- hoeveel kost een operatie ongeveer? lijkt me toch belangrijk omte weten, niemand heeft het er over
-hoe lang is de wachttijd
-wat zijn eventuele bijwerkingen zoals impotentie die kunnenoptreden en hoe groot is het risico hier op

(
Naar boven )

Bericht: re: peyronie | Gepost op: 21-01-2008 20:17 | Quote

hallo mensen
ik ben 14 jaar en ik heb een behoorlijke kromme penis naar voren gebogen ik heb geen knobbeltje of zo iets maar ik wil weten of er manieren zijn om hem weer recht te krijgen zonder dat je besneden wordt of je penis kleiner wordt aub een reactie op mijn vraag

(
Naar boven )

Bericht: re: peyronie | Gepost op: 04-12-2007 14:20 | Quote

Hallo lotgenoten,

Sinds 6 wkn constateer ik een abnormale scheefstand van de penis na 2 derde van af de schacht. De verharding waar over gesproken wordt is goed voelbaar en ben ook voornemens een operatie te ondergaan. In de forums mis ik alleen hoe seksueel actief men na de operatie is. Dus na de 6 wkn herstel. Komt de erectie net zo snel als voorheen? Blijft de scheefstand weg? Is het klaarkomen gelijk als voor de operatie? M.a.w. is de seksuele activiteit afgezakt of maakt het niet uit.
graag zou ik hierover van lotgenoten iets vernemen.

Heb nu nog niet echt hinder ervan, maar als het niet hoort en het zou erger kunnen worden laat ik het liever weghalen/ corrigeren. alvast bedankt voor de reacties.

(
Naar boven )

� Copyright 2003 - 2006 12Forum.nl
Domeinregistratie door: Domeinstad

Dupuytrenvereniging