12Forum
     KLANKEN UIT EEN VER VERLEDEN | Registreer | Gebruikerslijst | Login | Zoeken | Help   

Bericht:

Bericht: Slim Whitman |  Gepost op: 17-06-2004 21:43 | Quote

Op verzoek wordt dit mailtje voor Cor geplaatst

De oudere, rustige muziek heeft altijd al mijn belangstelling gehad en het doet me goed dat deze oudere artiesten nu eens een keer in het zonnetje gezet worden.
George Formby en Bruno Majcherek zijn een zeer goede keuze en zullen bij vele mensen bepaalde nostalgische herinneringen oproepen.
Een artiest die, volgens mijn bescheiden mening, ook in dit gebeuren thuis hoort is de linkshandige gitarist SLIM WHITMAN.
Van zijn muziek geniet ik ook al heel veel jaartjes en mijn vraag is dan ook: "Zijn er meer mensen, die er meer over kunnen vertellen en voor hem ook interesse hebben?'
Bekende nummers zijn: the old spinngwheel, down in the valley, I'll never pasa this way again, Rosemarie
etc etc.

Reacties:

Bericht: re: Slim Whitman | Gepost op: 22-06-2004 09:44 | Quote

Hallo Cor,
Ik ben zelf gek op oude countrymuziek, dus ook Slim Whitman.
http://members.lycos.nl/whitman007/
http://members.lycos.nl/slimwhitman/
Er zijn genoeg mensen die Slim Whitman Fan zijn en ernaar zoeken.

Groetjes, Aadje

Old Country Gospel, 6ties & oudjes, daar ga ik voor. Wat ik heb is ook voor jou en stuur ook naar mij!

(
Naar boven )

Bericht: re: Slim Whitman | Gepost op: 01-07-2004 19:20 | Quote

Ik heb bijna 200 nummers van Slim Whitman vanaf het begin tot de laatste nummers. Maar er zijn er veel meer. Dit jaar werd Slim 80 jaar In Februari. Kijk eens in de Google naar Slim Whitman. Daar kom je het één en ander wel tegen. Engelstalig uiteraard. Wil je iets van deze serie hebben of het hele assortiment, kan dat op één cd in mp3.
Ik kan in Windows-Excel een lijst toezenden van wat ik hier heb. Alles is op cd. Ook een paar eigenbouw van oude platen. Ik heb zelfs een bakeliet exemplaar ingelijst van Slim Whitman. (uit 1951) Met het nummer "Rosemarie" en op kant b: "we stood for the altar"
Mijn E-mailadres gaat hierbij ook mee.

Gert Hendrikx
bakeliet78@zonnet.nl

Alle oude muziek uit het bakeliet-tijdperk is welkom. Nederlands en ook uit het buitenland natuurlijk. gert.hendrickx@flanders.to

(
Naar boven )

Bericht: re: Slim Whitman | Gepost op: 09-07-2004 14:49 | Quote

Hallo Gert,

Héél erg bedankt voor het mooie nummer "Mension over the hilltop" en plaatje van Slim Whitman.
Mijn favoriete nummer is "Indian love call".

Groetjes, Aadje

Old Country Gospel, 6ties & oudjes, daar ga ik voor. Wat ik heb is ook voor jou en stuur ook naar mij!

(
Naar boven )

Bericht: re: Slim Whitman | Gepost op: 20-07-2004 00:25 | Quote

Hallo Gert

Nog bedankt voor de gospel cd van Slim Whitman, hij is beren-goed!

Groetjes, Aadje

(
Naar boven )

Bericht: re: Slim Whitman | Gepost op: 17-04-2005 18:05 | Quote

Hallo,

Mijn naam is Sjonny en ben al wel 40 jaar een grote fan van Slim Whitman en andere country zagers en zangeressen.
Ben in het bezit van 10 LP,s en een aantal cd,s. Zijn er eigenlijk ook videobanden van hem in de omloop. Heb wel een paar DvD,s met country muziek, maar niets van slim Whitman. Ben blij eindelijk eens mensen te ontmoeten die ook van deze muziek houden. Ik geniet er van als ik zijn stem hoor. Vooral de ierse liedjes van hem vind ik geweldig. Degospel cd heb ik ook van hem, waar hij samen met zijn zoon zingt. Heb ooit eens een brief naar hem geschreven, maar geen antwoord terug gekregen.

(
Naar boven )

Bericht: re: Slim Whitman | Gepost op: 04-04-2006 15:35 | Quote

Ik ben ook al vele jaren fan van Slim Whitman.
Ik heb hem enkele malen zien optreden in Engeland. Samen met de toenmalige fanclub maakten we reizen naar optredens van Slim Whitman.
De laatste keer was in 2004. Toen heeft Slim afscheid genomen van zijn fans met een laatste toernee.
Ik heb zo'n 60 LP's en evenzovele CD's . Er zijn fans die het dubbele aantal hebben.

(
Naar boven )

Bericht: Slim Whitman | Gepost op: 13-02-2007 19:43 | Gewijzigd: 20-02-2007 23:11 door Jan W. | Quote

Hoi fans van Slim.

Ik ben in bezit van een video die opgenomen is in England tijdens een van de farewel tours in de jaren 70....toen al....Het zijn opnames van de fanclub uit Oss die daar na toe zijn gegaan. Al zijn hits zingt hij ook, met samenwerking van zijn zoon Byron die hem muzikaal en insrumentaal begeleid. Heb je belangstelling, dan geef ik je meer info.....

(
Naar boven )

Bericht: re: Slim Whitman | Gepost op: 15-02-2007 21:34 | Quote

Hoi Gert, ontzettend bedankt voor je nummers van Slim.(illusive dreams, en I dont know about tomorrow).
Ik wil je in de nabije toekomst vragen er nog een paar op te sturen uit je lijst.
Als ik jou of anderen op dit forum kan plezieren met nummers van bv Guus meeuwis, laat het dan even weten.

(
Naar boven )

Bericht: re: Slim Whitman | Gepost op: 01-08-2007 23:37 | Quote

ik heb zelf 260 songs van slim whitman in me pc staan heb meerdere cd's en elpee's van hem heb ook de mooie lp box in de jaren 70 door emi uitgegeven in engeland 6 lp's schitterend en heb nu bij musicstore de 6 cd-box rose marie besteld als iemand nog nummers zoekt mail me maar

(
Naar boven )

Bericht: re: Slim Whitman | Gepost op: 31-10-2007 18:53 | Quote

hallo allemaal.

mijn naam is peter brugge.
ik ben op zoek naar de gospelsongs van Slim Whitman.
ik heb de cd, wel maar hij is grijs gespeeld. op de cd staan o.m. op:
Previous memoiries,I fly way, mansion over the hilltop. suppertime.
wie o wie kan mij er aan helpen tegen een redelijke vergoeding.
bij voorbaat hartelijk dank.

(
Naar boven )

Bericht: re: Slim Whitman | Gepost op: 01-11-2007 22:20 | Quote

Leuk om eens wat van andere Slim Whitman fans te horen. Ik heb alle opnamen die ooit uitgebracht zijn (en zelfs nog iets meer). Exclusief live opnames zijn dat er 654, waaronder drie gospelalbums (1958, 1966 en 1991). Voor wetenswaardigheden of gewoon voor de muziek kunt u mailen naar dina_d_v@msn.com

Groetjes D

(
Naar boven )

Bericht: re: Slim Whitman | Gepost op: 27-12-2007 01:04 | Quote

Hallo mensen Mijn naam is andrew en ben opgegroeid met 2 lps van slim whitman ik heb ze nu in mijn bezit + nog wat meer .
ik ben 38 jaar en niemand begrijpt waarom ik kippevel krijg als ik zijn liedjes hoor een stukje nostagie natuurlijk maar natuurlijk een stukje smaak voor goede muziek (dat zeg ik tegen de mensen die dat niet begrijpen) het is naturlijk geen muziek (van mijn tijd!)of misschien voor mijn leeftijd ?! maar het raakt me enorm als ik zijn liedjes hoor
en geniet er enorm van het is dan ook moeilijk om van slim downloads te vinden of op andere manieren te verkrijgen ik zou dan ook het heel fijn vinden als iemand mij daarin verder zou kunnen helpen in het vinden daarvan groetjes Andrew.

(
Naar boven )

Bericht: re: Slim Whitman | Gepost op: 06-03-2008 21:18 | Quote

Ik heb bij het opruimen een 78-toerenplaat gevonden van Slim Whitman met de nummers Rose Marie en We Stood at the Altar. Ik zou het leuk vinden als dit bij iemand terecht komt die er om geeft. Hoef er niks voor te hebben.
ivorbalke@yahoo.com

(
Naar boven )

Bericht: re: Slim Whitman | Gepost op: 07-03-2008 20:27 | Quote

Hallo mensen

ik heb 3 opnames (songs) van Slim Whitman ik kan er eindeloos naar kijken en luisteren, is er iemand die mij aan nog meer opnames van Slim Whitman kan helpen

(
Naar boven )

Bericht: re: Slim Whitman | Gepost op: 27-04-2008 10:22 | Quote

Hallo, Is er iemand die mij kan helpen??
Ik heb 27 jaar geleden een progamma opgenomen, en de bandjes zijn vergaan van ouderdom en versleten, ik heb toen de hele nacht op gezeten en opgenomen.

Het was de progamma van 9heid de klok, wie kent dit nog?
Is er iemand die mij kan helpen, om weer terug te keren in die tijd,
(B.V.S).
Ik ben zelf van 56, maar het oude muziek & cabiret en conferance,
Muziek is mijn genot, zo bezit zelf al heel veel van dat oude muziek vanaf de jaren 1910, vandaar.
M.D.I.G

(
Naar boven )

Bericht: re: Slim Whitman | Gepost op: 30-09-2009 19:20 | Quote

wegens einde hobby een grote verzameling lp's en wat singles en een biografie boek van Slim Whitman te koop
belangstellende kunnen emailen naar boomer2311@hotmail.com

(
Naar boven )

� Copyright 2003 - 2006 12Forum.nl
Domeinregistratie door: Domeinstad