Airbrush forum
     Welkom op het forum van Airbrushshow.info | Registreer | Gebruikerslijst | Login | Zoeken | Help   

Bericht:

Bericht: Beetje wegwijs maken op dit forum |  Gepost op: 05-11-2004 23:50 | : 15-09-2007 20:45 door AERREA.nl | Quote

Om een logo, foto of afbeelding boven je (forum) naam te plaatsen ga je als volgt te werk :

Klik op "Profiel"
dan op "Wijzig gegevens"
Onderaan zie je “Avatar (logo)” staan.
Hierachter kan je een ‘link’ plaatsen die verwijst naar de website of webruimte waar het logo, afbeelding, animatie of foto staat.
De afbeelding moet dus ergens op het internet staan. U kan op het internet eens rondneuzen naar een mooi plaatje of animatie.
Via een klik op de afbeelding, met de rechter-muissknop kan je de ‘eigenschappen’ of ‘properties’ van de afbeelding opvragen en de link naar het plaatje kopiëren.

Een foto of afbeelding plaats je als volgt :

De foto, afbeelding of animatie moet ergens op het internet staan.
Je plaatst eigenlijk een link naar de foto of afbeelding.

De link die verwijst naar het plaatje of foto kan je zien als je met de rechtermuis-knop op het plaatje klikt en dan - in de pop-menu "eigenschappen" of "properties" (onderaan) aanklikt.

Je selecteert de link en met "Control-C" (Ctrl-toets + de C toets) copieert u de link en met "Control-V"plak je de link

Deze link plak (Control-V) je tussen [ img] en [/img ]

dus als je zet : [ img] http://mijnplaatje.jpg [/img ] zal mijnplaatje.jpg verschijnen bij uw bericht.

Ik heb opzetelijk 2 spaties gelaten in mijn voorbeeld hierboven, tussen het haakje en img en achteraan ook, omdat anders het forum naar de foto gaat zoeken op het internet. Om de foto of plaatje echt laten te verschijnen, mag je geen spaties gebruiken

U kan ook gebruik maken van "Plaatje" bovenaan het invoerveld van je bericht of reactie. Als je daarop klikt, plak of typ je tweemaal de link naar het plaatje of foto in de daarvoor voorziene tekstbalken.

Na een beetje experimenteren zal je zien dat het poepsimpel is.

ZIE OOK "HELP" van dit forum (rechtsboven)

Groetjes
Jan C.

Reacties:

Bericht: re: Beetje wegwijs maken op dit forum | Gepost op: 06-05-2007 16:35 | Quote

Bedankt voor de uitleg, dit is tevens een test om te kijken of er eigenlijk iets in mijn logo staat.
Casper

(
Naar boven )

Bericht: re: Beetje wegwijs maken op dit forum | Gepost op: 06-05-2007 16:36 | Quote

nee dus, pfffffffffffffffffff

(
Naar boven )

Bericht: re: Beetje wegwijs maken op dit forum | Gepost op: 06-05-2007 16:39 | Quote

is dit beter? en is er geen andere manier om dit te testen? is ook niets voor een leek

(
Naar boven )

Bericht: re: Beetje wegwijs maken op dit forum | Gepost op: 14-05-2007 18:23 | Quote

Ha, deze info nog 's goed gelezen en nu verschijnt m'n avatar wel degelijk. Het is een zijdeschildering (geen airbrush (nog niet :-D)) maar die gebruik ik ook als logo op mijn website.
Zenk joe voor de toeliching, Jan C. !

Herman

(
Naar boven )

Bericht: re: Beetje wegwijs maken op dit forum | Gepost op: 17-05-2008 14:14 | Quote

Ben nieuw en heb al vele berichtjes gelezen waar ik wat aan heb.Tevens is dit een test om te zien hoe/of het werkt.

(
Naar boven )

Bericht: re: Beetje wegwijs maken op dit forum | Gepost op: 17-05-2008 14:29 | Quote

Mijn logo is niet zichtbaar maar had een spatie tussen de regel zitten, kijken of het nu wel werkt ,zo nie dan maar zonder

(
Naar boven )

Bericht: re: Beetje wegwijs maken op dit forum | Gepost op: 08-11-2009 12:41 | Quote

ook ff een test

(
Naar boven )

Bericht: re: Beetje wegwijs maken op dit forum | Gepost op: 08-12-2010 22:25 | Quote

test

(
Naar boven )

� Copyright 2003 - 2006 12Forum.nl
Domeinregistratie door: Domeinstad