Airbrush forum
     Welkom op het forum van Airbrushshow.info | Registreer | Gebruikerslijst | Login | Zoeken | Help   

Bericht:

Bericht: flames op 1/24 GTO |  Gepost op: 18-09-2010 14:38 | : 18-09-2010 14:39 door Eli-DK | Quote

hey,

Ik doe aan modelbouw. Ik bouw vooral oude muscles. Nu wil ik een pontiac GTO bouwen. In schaal 1/24. Dit is erg klein, maar toch wou ik proberen er flames op te airbrushen. Ik dacht om uit een stuk plakband de vorm te knippe en dan met eerst met geel dan met oranje en dan met rood te spuiten.
Om zoiets te krijgen:
Ik heb een black bull bd35, Ik heb al wel eens wat gezirbrusht maar nog nooit zoiets.
Dus mijn vraag is, Denken jullie dat zoiets mogelijk is zo klein? en zijn er nog bepaalde dingen waar ik moet opletten?

Alvast bedankt. Eli

Reacties:

Bericht: re: flames op 1/24 GTO | Gepost op: 23-03-2012 20:27 | Quote

hey Eli ook ik spuit wel eens schaalmoddellen maar dan vooral
vw kevertjes.
als je deze vlammen wil spuiten kunje het beste masking folie gebruiken , dit is een folie met lage kleefkracht zodat de onderliggende laklaag niet word beschadigt wanneer je deze verwijderd.ook blijven de randen mooi scherp.
kijk ook eens op www.WOWairbrush.de hier staan ook filmpjes op met oa spuiten van shaalmodel-aanstekers en telefoons.

gr. marc

(
Naar boven )

� Copyright 2003 - 2006 12Forum.nl
Domeinregistratie door: Domeinstad