Airbrush forum
     Welkom op het forum van Airbrushshow.info | Registreer | Gebruikerslijst | Login | Zoeken | Help   

Bericht:

Bericht: waar kan ik airbrushverf kopen? |  Gepost op: 12-07-2006 12:04 | Quote

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort mijn eerste airbrush-cursus gedaan. Errug leuk en wil er ook zeker mee door gaan. Ik heb een airbrush-pistool, koelkast-compressor, alleen de verf nog niet. Nu heb ik met mijn cursus met Magic Color gewerkt en wil daar graag mee door gaan.

Kan iemand mij informeren waar ik die verf kan halen? (op die cursus was die verf helaas uitverkocht, moest ik anders tot na de vakantie wachten.. Maar ik heb geen geduld, wil het liefst zo snel mogelijk beginnen!)

Ik hoor het graag,

Grtz Miranda.

Reacties:

Bericht: re: waar kan ik airbrushverf kopen? | Gepost op: 12-07-2006 16:05 | Gewijzigd: 12-07-2006 16:14 door Twan | Quote

Allereerst welkom op dit forum Miranda

Dit zijn volgens mij de grootste 2 Airbrush zaken in nederland, en hebben het grootste assortiment.

klik op de naam voor de website

airbrush service almere

Harolds Rotterdam

Bij "ons" in de buurt is helaas niet zo'n winkel waar je terecht kunt voor airbrush materialen

Grtz Twan

www.twanvanherk.com

( Naar boven )

Bericht: re: waar kan ik airbrushverf kopen? | Gepost op: 12-07-2006 20:24 | Gewijzigd: 12-07-2006 20:30 door AERREA.nl | Quote

Hoi Miranda, welkom op het forum! Leuk om nog een verslaafde in ons midden erbij te hebben

Wat je vraag betreft ken ik wel een paar winkels in de nabije omgeving:

1: Hier in Eindhoven ken ik een goede hobbywinkel, Hoppenbrouwers, en die hebben vast ook airbrushmaterialen. In elk geval wel een paar jaar terug toen ik nog op het grafisch lyceum zat. Ik ben er al effe niet meer geweest, maar ik denk dat ze nog steeds airbrushmateriaal verkopen (wordt mijn nieuwe leverancier denk ik, zogauw m'n hobbykamer klaar is ;-)

Verder heb je hier nog de CIVO (onder de Witte Dame), waar leerlingen van het Grafisch Lyceum en de kunstacademies hun materiaal halen, maar ik geloof niet dat ze daar airbrush-spul verkopen. Hoppenbrouwers en CIVO zitten overigens op loopafstand van elkaar!

2: Ik kom zelf oorspronkelijk uit Tilburg, en mijn vaste winkel was daar Antoon de Jong (Nieuwlandstraat). Die hebben zeker aardig wat keus.

Kun je het bij een van deze niet vinden, dan zijn zoals Twan al meldde Harolds en Airbrush Service Almere the place to be!

p.s.: wil/kun je eens wat werk posten? Het is altijd leuk om (oud-)cursisten te volgen in hun vorderingen. En waar heb je cursus gevolgd?

groetjes,
Maarten

Geniet, maar drink met Maarten

(
Naar boven )

Bericht: re: waar kan ik airbrushverf kopen? | Gepost op: 13-07-2006 08:36 | Quote

Hoi Maarten,

waar zit Hopenbrouwers in Eindhoven, dan kan ik daar eens gaan kijken.
Ik ben op de kruisstraat in Eindhoven geweest, ben de naam van de winkel ff kwijt, die heeft veel schilderspullen etc, maar weinig airbrush(alleen potjes verf van 15 jaar oud volgens mij)
Misschien dat Hoppenbrouwers zijn assortiment uitbreid als er meer vraag naar airbrush spullen is bij hem.
Er zitten genoeg afnemers in de buurt als ik op dit forum kijk volgens mij.

groeten Twan

www.twanvanherk.com

(
Naar boven )

Bericht: re: waar kan ik airbrushverf kopen? | Gepost op: 13-07-2006 22:02 | Quote

Hoppenbrouwers zit in de Willemstraat, nr. 39 (naast Christine LeDuc, in bepaald opzicht ook een creatieve winkel

De CIVO zit om de hoek, onder de Design Academy geloof ik. Dat is in het gebouw De Witte Dame, het creatieve hart van Eindhoven aan de Emmasingel.

De winkel in de kruisstraat ken ik niet, hoewel dat wel heel dicht bij huis is. Ik zal daar “s naar opzoek gaan!

grtz
Maarten

(
Naar boven )

Bericht: re: waar kan ik airbrushverf kopen? | Gepost op: 19-07-2006 14:24 | Quote

Beste Maarten en Twan,

Bedankt voor jullie reactie. Ik heb het ondertussen besteld bij Harolds. Komt zeer binnekort thuis bezorgt..

Ik heb de airbrush-cursus bij Kimmae in Beers gedaan. Erg goede cursus! Nou..ik heb zelf nog niet echt werk. Alleen wat ik op de cursus heb gemaakt. En dat is gewoon oefenwerk zoals streepjes, rondjes, vrouwen gezicht, mannenlichaam, ogen en kersen in een boom (?!?).

Trouwens Maarten, ik heb zelf ook op het GLE gezeten, was in 2001 klaar. Toen een jaar kunstacademie gedaan. Werk nu in een reclamebureau. Wat doe jij nu?

Ik zal die andere winkels ook eens gaan bezoeken. De CIVO die ken ik inderdaad nog wel. Hoppenbrouwers heb ik nog nooit van gehoord, zal daar ook binnnekort eens gaan kijken.

Bedankt!
Grtz Miranda.

(
Naar boven )

Bericht: re: waar kan ik airbrushverf kopen? | Gepost op: 26-07-2006 21:15 | Quote

Hoi Miranda,

Ik ben gisteren bij Hoppenbrouwers geweest en ik kan het je absoluut aanbevelen! Ze hebben veel verven (Createx, Magic Color, Aero Color), de nodige andere materialen en natuurlijk veel verschillende doeken.

p.s. ik ben in 2003 afgestudeerd, heb toen 1,5 jaar parttime bij een lokale krant gewerkt (De Tilburgse Koerier). Van 24u p/w kun je niet echt rondkomen natuurlijk, dus heb verder gesoliciteerd maar de banen lagen toen niet voor het oprapen. Ik werk nu sinds 1,5 jaar op de grafische afdeling van ADT (American Dental Trading) in Oisterwijk, een leverancier voor tandartsen. Leuk werk, maar ik ben wel erg gebonden aan de beperkte, zakelijke huisstijl die ik grotendeels zelf heb ontwikkeld en bijhoudt. Het liefst zou ik toch bij een reclamebureau werken, omdat ik m'n creativiteit daar beter kwijt zou kunnen. Het teamverband mis ik heel erg. Nu zit ik alles in m'n uppie te doen in overleg met de baas (en die heeft géén gevoel voor vormgeving...). Nu mag ik vooral blij zijn dat ik een aangenaam salaris heb en m'n appartement kan betalen!

groetjes
Maarten

(
Naar boven )

Bericht: re: waar kan ik airbrushverf kopen? | Gepost op: 07-09-2010 23:38 | Quote

Hallo

Kijk hier ook eens voor airbrush verf www.airo-flex.nl

(
Naar boven )

Bericht: re: waar kan ik airbrushverf kopen? | Gepost op: 28-12-2016 12:46 | Quote

weetje?
hoe komt het toch dat veel artikelen zo ontzettend oud zijn?

(
Naar boven )

ļæ½ Copyright 2003 - 2006 12Forum.nl
Domeinregistratie door: Domeinstad