Airbrush forum
     Welkom op het forum van Airbrushshow.info | Registreer | Gebruikerslijst | Login | Zoeken | Help   

Bericht:

Bericht: even voorstellen en een vraagje erbij |  Gepost op: 23-02-2010 10:12 | Quote

hallo
ik ben pas nieuw
ik heb al altijd een passie gehad voor airbrushen
ik heb vroeger in de tuningwereld gezeten van wagens
nu ben ik al een beetje ouder en wou dit nu toch eens zelf leren
ik ben nu al enkele weekjes bezig
maar krijg het maar niet echt voor elkaar
ik heb voornamelijk problemen met de fijne lijntjes
deze lukken me echt niet
zou iemand mij hier even kunnen bij helpen
mvg

Reacties:

Bericht: re: even voorstellen en een vraagje erbij | Gepost op: 10-03-2010 08:39 | Quote

na enkele weekjes kun je geen haarlijntjes spuiten, omdat je je AB gewoonweg niet onder controle hebt.

Kijk voor een "goede"cursus, voordat je je verkeerde dingen aanleert.
Iemand iets aanleren is altijd makkelijker als iemand iets afleren.

zoek ff de 2 andere ned forums op daar vindt je veel meer info, hier is het een beetje uitgestorven

grtz Twan

www.twanvanherk.com

(
Naar boven )

Bericht: re: even voorstellen en een vraagje erbij | Gepost op: 31-03-2010 19:10 | Quote

hi
ik kom zelf uit maastricht en zoek iemand die me wil helpen om op een caravan wat leuke airbrush tekeningen te maken, het betrefd een popcorn en suikerspin wagen die we zelf gemaakt hebben.

wat kan ik jou bieden, ik kan je onkosten vergoeding geven, maar ik kan je ook een plekje geven waar je reklame kan maken voor je zelf.

we gaan staan op feestjes en markten.

kun je me helpen mail me dan zo snel mogelijk op angelina.smeets@home.nl

of bel me 0630593072.

alvast hartelijk bedankt
jo smeets

(
Naar boven )

Bericht: re: even voorstellen en een vraagje erbij | Gepost op: 13-12-2016 16:02 | Quote

Goedemiddag,

Aan deze kant van het scherm Christina, Ik ben een beginneling heb een airbrush gekocht. Een Ophir met een compressor die ik op drie standen kan zetten. Graag zou ik airbrush als nail art gaan doen maar eerst maar is leren hoe het allemaal werk.
Nu ben ik al een beetje bezig geweest om op youtube te kijken. Maar voor dat ik wil beginnen moet ik eerst me eerst maar is gaan verdiepen in me gereedschap die ik nu heb. Ik heb verschillende nagel kleurtjes er bij maar ik krijg er geen kleur uit heel soms wat water maar dan heb je het ook wel gehad. Ik ga is even rond kijken wat ik hier allemaal kan vinden.

Groetjes Christina

(
Naar boven )

� Copyright 2003 - 2006 12Forum.nl
Domeinregistratie door: Domeinstad