Airbrush forum
     Welkom op het forum van Airbrushshow.info | Registreer | Gebruikerslijst | Login | Zoeken | Help   

Bericht:

Bericht: compressor |  Gepost op: 16-05-2011 11:36 | Quote

hallo,ik wil een airbrushcompressor kopen maar...ivm andere hobby`s wil ik er ook een aansluiting op hebben voor een luchtspuit om wat onderdelen schoon te spuiten en een banden opblaaspistool .is dit mogelijk?

Reacties:

Bericht: re: compressor | Gepost op: 18-06-2014 19:52 | Quote

Beste mensen de reden waarom ik mij heb ingeschreven op de forum is het volgende ik weet niet of het zo mag maar ik verkoop mijn spuitpistool evolution en mijn compressor sparmax mini air ompres moesten jullie iemand kennen die envetueel aan het uitkijken is voor wat airbrush materiaal 1keer gebruikt zo goed als nieuw alvast bedankt

(
Naar boven )

Bericht: re: compressor | Gepost op: 01-07-2014 10:45 | Quote

Hallo zoef
Ik ben ook net begonnen met airbruch en gebruik een gewone kleine goedkope compressor.
Hier op kan je een Y koppeling maken voor de verdeling van de lucht.

Om niet iedere keer de lucht druk op nieuw in te stellen heb een tweede drukregelaar met water afscheider alleen voor de airbruch.
http://betaalbaarshoppen.nl/drukregelaar-met-waterafscheider
Dus een aansluiting voor de lucht spuit en een voor de airbruch.

(
Naar boven )

Bericht: onderdelen | Gepost op: 03-11-2014 09:32 | Quote

Alle onderdelen kan je vinden op de airbrushshow in Rosmalen
daar zijn 3 standen met materiaal: harrolds, Lion-art en Airbrush service Almere en hier in Belgie bij Atobi

(
Naar boven )

Bericht: re: compressor | Gepost op: 27-12-2016 15:58 | Quote

voor iedereen die een compressor koopt van het merk euro-tec 16a ookwel Sparmax genoemd.
Deze super compressor heeft een luchttank!
Uitgepakt, aangezet en de druk liep op naar 4 bar sloeg keurig af, teruggesteld naar 20 psi en wat denk je? de compressor tetterde gewoon door en werd uiteraard te heet!
Terug naar de shop en tot onze grote verbazing was de drukregelaar totaal verkeerd afgemonteerd!
er staat aan de zijkant zeer duidelijk IN,,,,,,en daar zat de uitgang naar de spuit.
Twee aansluitingen wisselen, waren vastgezet met locktite, zeer veel kracht moeten gebruiken,
maar na deze onbegrijpelijke ingreep werkt alles naar behoren. Harder en Steenb. let in het
vervolg een beetje beter op!
Even voorstellen trouwens ik heet Jean en ben 67 en beginnende airbrusher, ben grote fan
van Almere!
Heb voornoemde compressor en een HB ultra two in one spuit.
Nu nog oefenen met waterverf, daarna plastic modelbouw/ verouderen etc.
Zijn er mede enthousiasten in de omgeving van Zwolle, mail gerust! samen ervaring uitwisselen
is leuk, oh ja ik was voor mijn pensioen behandelaar verslavingszorg.
gr Jean.

(
Naar boven )

� Copyright 2003 - 2006 12Forum.nl
Domeinregistratie door: Domeinstad