Caer-Tuathil hekserij forum
     )O( Caer Tuathil )O( | Registreer | Gebruikerslijst | Login | Zoeken | Help   

Bericht:

Bericht: Verloren topic-mededeling |  Gepost op: 31-12-2008 03:42 | Quote

Onlangs heb ik tijdens modereren van het topic "De maskers van Odin" het topic per abuis verwijderd.
Wanneer je dus nu op het topic klikt, is het weg..gone..foetsie..deleted..lost in space..en daar is niets meer aan te doen.:L

Enige verklaring die ik jullie kan geven is dat ik met mijn vage drukke december hoofd gewoon niet heb op zitten letten, lopen knurften of klooien of hoe je het ook wil noemen:

Ik heb overwogen of ik het topic een nieuwe start moest geven, maar ik besluit het bij een melding te houden.

Mijn excuses iig. dat ik door een forumlid geattendeerd ben op de vermissing ipv andersom..waarmee dit bericht als mosterd na de (kerst)maaltijd komt.

Mocht men toch n.a.v. het onderwerp "De maskers van Odin" (het boek dan wel Noorse Mythologie) een topic willen starten dan kan dat elders op het forum.

Blackbird *

Reacties:

Bericht: re: Verloren topic-mededeling | Gepost op: 02-01-2009 12:54 | Quote

Ach niet belangrijk allemaal. Ik kreeg gisteren jouw sms van 23 december binnen, naar aanleiding van ons telefoontje, nadat Daan me gewezen had op het verdwijnen van het topic. Inmiddels weet niemand meer waar het over ging.

"Thunder on my right hand" she said. "Lightning in my left hand. Fire behind me. Frost in front of me."

(
Naar boven )

Bericht: re: Verloren topic-mededeling | Gepost op: 02-01-2009 18:49 | Gewijzigd: 02-01-2009 18:53 door Blackbird | Quote

Ik heb idd. gezien de prioriteit van dit bericht/voorval, eerst heel gewoon de feestdagen gevierd met mijn familie en mijn woonkamer verbouwt terwijl mijn pc en ikzelf heerlijk uit het internet lagen.

Duidelijk is me nu dat jouw telefoon ook niet helemaal paraat was afgelopen tijd; maar het had ook maar zo ergens anders aan kunnen liggen(?).

Het is iig. heel jammer dat sinds je weer post op Tuathil het schijnbaar alleen maar is om te bitchen, om in jouw eigen termen te blijven (of was het toch de decemberdrukte?)..Dit zegt meer over jouw dan over het forum of zijn beheer.

Sommige dingen kun je ook laten voor wat het is; of waar het hoort..

Dit topic gaat op slot, dit bericht was enkel en alleen een mededeling uit fatsoen, dat wil ik graag zo houden.

edit; weer een stukkie tekst kwijt, geen zin om nog een keer te schrijven

(
Naar boven )

� Copyright 2003 - 2006 12Forum.nl
Domeinregistratie door: Domeinstad

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket ©Tuathil