Prikbord De Kale Berg
     Welkom op Prikbord De Kale Berg | Registreer | Gebruikerslijst | Login | Zoeken | Help   

Bericht:

Bericht: slagboom open? |  Gepost op: 26-04-2010 21:10 | Quote

Volgende week (1 tm 8 mei) zitten we in de Provence en dan staat een klim vanaf Bedoin op het programma. Weet iemand of de weg vanaf Chalet Reynard al open is?

Reacties:

Bericht: re: slagboom open? | Gepost op: 03-05-2010 15:01 | Gewijzigd: 03-05-2010 15:02 door Aart Keijer | Quote

---Origineel geplaatst door: koning11---
ik heb de fietswinkel in bedoin een mail gestuurd met de vraag of de slagbomen open zijn.
ga zelf op 11mei de cingle doen dus ben ook benieuwd....mocht ik antwoord hebben zet ik het de site.

Heb ze vorige ook een mailtje (in uiteraard slecht vertaalsitefrans) gestuurd, maar nog geen reactie gekregen.
Wie weet komen we elkaar wel ergens tegen, zit er die week (als in Hilversum alles goed blijft gaan) nl ook ;)
Succes met je voorgenomen cingléavontuur !

Grt, Aart

PS. Neem voor de zekerheid maar een berenvelletje mee om een beetje warm te blijven tijdens de afdalingen :p

(
Naar boven )

Bericht: slagboom Malaucene open? | Gepost op: 03-05-2010 13:47 | Gewijzigd: 03-05-2010 13:48 door Prikbord_Mont_Ventoux | Quote

Er wordt getwitterd dat de klim vanaf Malaucene open zou zijn tot de top.
Wie ter plaatse kan dat bevestigen?

Mr. Mont Ventoux (Cinglé nr. 1177) - - Lees 'De kale berg - Op en over de Mont Ventoux' - Nu zevende druk!

(
Naar boven )

Bericht: re: slagboom open? | Gepost op: 02-05-2010 16:30 | Gewijzigd: 02-05-2010 23:05 door Prikbord_Mont_Ventoux | Quote

Hallo, ben vandaag terug gekomen van de MV en de Alpe d'Huez. Hebben op 30 april via Bedoin de Mont Ventoux beklommen en aan de Malaucine kant zijn we weer naar beneden gegaan. De weg was open en geheel sneeuw vrij. De afdaling naar Malaucine was met de slagboom nog dicht toch sneeuw vrij. Heb veel fietsers omhoog zien komen. Ook het afdalen (in de regen) ging helemaal prima. Kijk maar ff naar een paar foto's op letsride.nl Met sneeuw is de noordhelling. Veel plezier.
a.j.vogel@planet.nl

http://www.letsride.nl/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
FOTO'S Let's Ride

( Naar boven )

Bericht: re: slagboom open? | Gepost op: 01-05-2010 21:22 | Quote

Vandaag (01-05-2010) vanuit Bedoin omhoog gereden. Deze kant is open.

De Weg richting Malaucence is nog afgesloten.

(
Naar boven )

Bericht: re: slagboom open? | Gepost op: 01-05-2010 09:39 | Quote

ik heb de fietswinkel in bedoin een mail gestuurd met de vraag of de slagbomen open zijn.
ga zelf op 11mei de cingle doen dus ben ook benieuwd....mocht ik antwoord hebben zet ik het de site.

(
Naar boven )

Bericht: re: slagboom open? | Gepost op: 30-04-2010 22:19 | Quote

Niemand ter plaatse die kan zeggen of de boom al omhoog staat?

(
Naar boven )

Bericht: re: slagboom open? | Gepost op: 26-04-2010 22:07 | Quote

Zou fijn zijn als iemand ter plaatse zou kunnen bevestigen of de slagboom voorbij Chalet Reynard open is. Als het kan met foto. En de boom bij Mont Serein, aan de noordkant.

Mr. Mont Ventoux (Cinglé nr. 1177) - - Lees 'De kale berg - Op en over de Mont Ventoux' - Nu zevende druk!

(
Naar boven )

� Copyright 2003 - 2006 12Forum.nl
Domeinregistratie door: Domeinstad